czwartek, 3 stycznia 2013


Kolejna praca wykonana ołówkiem, tym razem dosyć niestandardowy format 21x25 cm. Jest to Jahmene Douglas, uczestnik brytyjskiego x factora w 2012r, zajął II miejsce :) Większość pewnie go nie zna więc to są jego 2 wykonania które uwielbiam ♪♪ & " one mic miracle" ♪♪ :) Ja go wręcz ubóstwiam :) Jakiś czas temu postanowiłam wstawić tę pracę na mojego ( i mojej koleżanki (mamy wspólne konto)) twittera i...
Jahmene do mnie napisał! :o I co więcej dodał mnie do obserwowanych! Do tej pory cieszę się jak głupi do sera kiedy czytam tego tweeta :p

P.S. Liczba osób, które zamawiają u mnie prace jest coraz większa, cieszy mnie to niezmiernie :)


5 komentarzy:

  1. wow, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunek, poprzednie również : )Dodaję Cię do obserwowanych, żeby oglądać to co robisz, a idzie Ci naprawdę dobrze : ))
    Pozdrawiam!
    http://malinowazebra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wcześniej widziałam Twoje prace, ale dopiero teraz mogę się wypowiedzieć na ich temat: jedno, wielkie, potężne WOW. Bardzo mi się podobają. Bardzo się podobają chyba wszystkim ;) Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję (mówiąc nieskromnie) że uda mi się jeszcze bardziej rozwinąć w dziedzinie rysowania :D

      Usuń