piątek, 4 stycznia 2013

Stara praca ( jeszcze mój stary podpis xd ). Format A4, jak zwykle - ołówki.
Miał być to John Lennon, mam nadzieję, że chociaż trochę siebie przypomina ;) 

Dzisiaj popracowałam trochę węglem, ale jakoś efekty tej pracy mnie nie zadowoliły :/ Jutro się poprawię, może wstawię jakąś pracę węglem, tak dla odmiany :) Wgl umówiłam się na ferie z moim trenerem ( jeżdżę konno) i po którymś tam treningu zostaje sobie w stajni, dostaje końskiego "modela" i mogę dopracować moją pracę nad rysunkiem koni. Już nie mogę się doczekać :)

Piosenka, od której nie mogę się uwolnić przez cały dzień  ♪♪ <3


8 komentarzy:

  1. Wisi u mnie w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tak nie szczyć.
      A tak swoją drogą, ja też bym chętnie przygarnęła! ;)

      Usuń
    2. Przyjadę to zobaczę czy rzeczywiście tak jest <3

      Usuń
    3. Tylko kiedy przyjedziesz? Coś mi się wydaje, że prędzej spotkamy się w Bronkowie...

      Usuń
  2. Można wiedzieć jakich ołówków dokładnie użyłaś? :3

    OdpowiedzUsuń