środa, 2 stycznia 2013

Postanowiłam pokazać wam czego używam do wykonywania moich prac. Na początek, mój świeżutki nabytek- zestaw węgli i szkicownik, które dostałam w prezencie od rodziców. Do zestawu ma też być sztaluga, która miała dojść do mnie przed świętami, a do tej pory jeszcze jej nie dostałam ( kochajmy Pocztę Polską! ). Głównie korzystam z ołówków w zakresie od 2H przez H, F itd. do 8B. Ogólnie wolę korzystać z miękkich ołówków od 2B w górę, ale żeby praca była 'pełna' należy korzystać również z twardych, które są dobre do wykonania szkiców :) Swoje prace głównie wykonuję na formacie A4 lub 50x70 (połowa brystolu) rzadziej na formacie A3. Rzadko kiedy korzystam też z kredek, z którymi nie mam zbyt wielkiego doświadczenia, ale mam kilka prac wykonanych tą techniką, głównie są to prace fantasy ( może dodam później :) ) Jak już wcześniej pisałam nie wykonuje prac farbami. Powód jest prosty - nie umiem malować :D. Dużo lepiej czuje się używając ołówka. Tą techniką wykonuję głównie portrety - większość na zamówienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz