niedziela, 10 lutego 2013

Kurde znowu dawno nic nie dodawałam przez szkołę i brak czasu :/ No ale coż...

Praca wykonana w ramach ćwiczenia, które polega na tym żeby wykonać pracę w jak najkrótszym czasie, lub w innej interpretacji, żeby wykonac jak najwięcej prac w jakims okreslonym czasie.

Praca ta zajęła mi około 4-5 min. Format A4 akwarele.

Po za tą pracą, na różnych formatach ( A4, A3, 50x70) i rożnymi technikami (ołówki, akwarele) w ciągu 30 minut udało mi sie wykonac 6 innych prac i chyba z 10 które wywaliłam w trakcie rysowania, bo stwierdziłam, że są do dupy :D

1 komentarz:

  1. W ciągu pięciu minut? Podziwiam! Świetne prace, rozwijaj się dalej, a efekt będzie tysiąc razy lepszy niż na chwile obecną. Z resztą teraz Twoje prace są rewelacyjne, a co będzie za parę lat ... No cóż. Talent masz, jak się patrzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń