wtorek, 1 stycznia 2013

Początki :)

Postanowiłam założyć tego bloga (z mała namową mojej kochanej "managerki" <3 ), żeby podzielić się z innymi moimi pracami. Rysuje od kiedy tylko pamiętam. Najbardziej lubię rysunek ołówkiem i to właśnie z niego najczęściej korzystam. Rzadko kiedy sięgam po węgiel, a farby raczej omijam szerokim łukiem :) Postaram się regularnie dodawać swoje prace i mam nadzieje, że będziecie pisać co o nich sądzicie, czy się podobają, czy nie do końca, czy może według niektórych nie powinnam się zajmować rysunkiem :) Dodam tylko, że moją wielką pasją są konie i to je uwielbiam rysować w przerwach między portretami, których chyba rysuję najwięcej. Dziękuję tym, którzy wytrwali do końca i przeczytali moje wypociny, postaram się niedługo zacząć dodawać prace :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz